Σελίδες

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Review->Garnier Fructis:Θρέψη και Επανόρθωση3.

Γεια σας Αγαπημένες μου,πως ειστε; εγώ είμαι σε αρκετά καλή διάθεση και σε πολύ δημιουργική φάση στο να γράψω πολλα post, θελησα όμως να ξεκινήσω με ένα review για τα προϊόντα της garnier και ποιο συγκεκριμένα για τα νέα προϊόντα της που αφορούν στην περιποίηση των μαλλιών μας,την σειρά την συγκεκριμένη την δοκίμασα από το καλοκαίρι που είχε βγει στα ράφια των καταστημάτων την αγόρασα την δοκίμασα και έφτασε η ώρα να τα πούμε και να πω την άποψη μου . Αλλά για αρχή να δούμε τα προϊόντα πρώτα:
Τα προϊόντα είναι 4 και η σειρά λέγεται ''ΘΡΕΨΗ&ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ 3'' και περιλαμβάνει 4 προϊόντα 
Το Σαμπουάν της σειράς που περιέχει στην σύσταση του έλαια ελιάς,το ευεργετικό αβοκάντο και το βούτυρο καριτέ, αφήνει την αίσθηση της βαθιάς καθαριότητας και είναι πολύ πολύ απαλά.
Το conditioner είναι και αυτό στα ίδια συστατικά δομημένο με το σαμπουάν έχει πολύ πλούσια ύφη, ξεμπερδεύει και αφήνει λεία τα μαλλιά το χρησιμοποιούσα σε συνδυασμό με το σαμπουάν.
Στην συνέχεια η Μάσκα που πραγματικά μου άρεσε πάρα πολύ και σαν αποτέλεσμα αλλά και σαν συσκευασία είναι βασισμένη στα ίδια συστατικά με τα 2 παραπάνω όπως και όλοι η σειρά, είναι για εντατική θρέψη που πραγματικά την κάνει ειδικα το καλοκαίρι, δεν μυρίζει έντονα, αφήνει την τρίχα λεία, την χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα σε συνδυασμό με το σαμπουάν παραλείποντας το πολλές φορές το conditioner.
Και για το τέλος έμεινε το 4 μέλος της σειράς αυτής ''Περιποίηση στην στιγμή ''  όπως αναγραφή και ο τίτλος του προϊόντος για να καταλάβετε είναι μάσκα μαλλιών και αυτή αλλά με κάποιες ιδιαιτερότητες από την απλή μάσκα της σειράς όπως δηλαδή ότι είναι ενισχυμένη με 3μικρο-έλαια ,η σύνθεση της είναι πολύ ποιο ελαφριά, μπορουμε να την χρησιμοποιούμε καθημερινά για ποιο έντονη ενυδάτωση και θρέψη και είναι σίγουρα ένα προϊόν που θα το αγόραζα ξανά σίγουρα, κάτι άλλο επίσης που παρατήρησα είναι ότι μια μέρα που βιαζόμουν παρά πολύ λούστηκα με το σαμπουάν και την χρησιμοποίησα βάζοντας λοιπόν ύστερα την μασιά να ισιώσω τα μαλλιά μου γίνανε καρφί και με καθόλου φριζάρισμα πραγματικά εντυπωσιακό τώρα δεν ξερω αν αυτό είναι μέσα στης πολλές ιδιότητες που διαφημίζει το προϊόν ότι έχει ,αλλά σε μένα το παρατήρησα τώρα δεν ξέρω αν λειτουργεί και σε σας φίλες μου.

Εσείς έχετε δοκιμάσει την συγκεκριμένη σειρά;Θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας.
σας φιλώ κούκλες μου.

4 σχόλια:

  1. είχα δοκιμάσει τη μάσκα αλλά δεν ενθουσιάστηκα. Μύριζε όμως όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω δοκιμάσει σχεδόν όλα τα προιόντα της garnier εκτος απο αυτή την σειρά!! Θα την δοκιμάσω σίγουρα όμως!
    φιλάκια
    αν θέλεις γίνε μέλος εδω:http://prettyshinycupcake1.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μαρίνα μου να σου πω την αλήθεια όταν την πρωτοδοκίμασα δεν τρελάθηκα ιδιαίτερα αλλά ύστερα από κάποιες χρήσεις άλλαξα γνώμη ,τώρα γιατιν μυρωδιά δεν είναι πολύ έντονη ή έτσι μου φαίνεται εμένα.
    Σισσυ μου πολυ ωραίο το Blog σου το επισκέφτηκα και έγινα είδη μέλος, όσο αφορά την σειρά τώρα την θεωρώ κατ'εμε πάντα από της πολυ καλές της garnier,αν την δοκιμάσεις περιμένω την άποψη σου.

    Σας φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μαλλία μου είναι λιπαρά με ξηρές ακρές. Δεν έχω δοκιμάσει τα συγκεκριμένα προιόντα γιατι φοβάμαι μην είναι πολύ βαριά για μένα!

    Σέ υχαριστώ για την επίσκεψή σου στο blog μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή