Σελίδες

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Τα βραβεία συνεχίζονται...

Beauties hello again
Η ανάρτηση μου αυτή λοιπόν όπως λέει και ο τίτλος έχει θέμα τα βραβεία που δίνονται ανάμεσα στα beautiκόριτσα, έτσι λοιπόν και εγώ με μεγάλη μου χαρά δέχτηκα κάποια από αυτά και με κάναν πολύ ευτυχισμένη γιατί με τιμάει ιδιαίτερα να βλέπω κάτι τέτοιο αλλά μαζί με τα beauty βραβεία πρέπει να απαντήσουμε και σε κάποιες ερωτήσεις για μας, όπως και να τα δώσουμε και εμείς σε αλλά beautybloggs.

Πρώτο λοιπόν είναι το kreativ blogger award οπού το δέχτηκα από το  annoulawalker.blogspot.gr και την  γλυκιά blondie 23 οπού το blogs της είναι παρά πολύ ωραίο και με ενδιαφέρουσα θέματα,το βραβείο το ακολουθούν η παρακάτω κανόνες να πω 7 πράγματα για μένα, και να το δώσω σε 7 Beautybloggers.
7 πράγματα για τον εαυτό μου:
1. Είμαι φιλόζωη και έχω μια σκυλίτσα ονόματι silvi έχω πολλα καναρίνια και προσπαθώ να ταΐζω τα αδέσποτα της γειτονιάς μου.
2. Το δωμάτιο μου είναι γεμάτο με αρκουδάκια και με ήρωες του disney αν και προσπαθώ να τα περιορίσω.
3. Μου αρέσει να πηγαίνω για τρέξιμο στην φύση ειδικά πρωινές ώρες αν έχω χρόνο.
4. Είμαι πολύ γκρινιάρα και εγωίστρια αν και το δευτερο το έχω περιορίσει πολύ.
5. Κοιμάμαι σε απόλυτο σκοτάδι και με μάσκα ματιών με ήρεμη πολύ αν και ακούγεται τρομακτικό.
6. Τρελαίνομαι για fast food και για παγωτό blakforest αλλά όχι συνέχεια γιατί μετά έχω τύψεις.
7. Τα 3 fetix μου παπουτσια-τσάντες-ρολόγια.
7 beautybloggs:

Το δευτερο βραβειακι είναι το i love your blog και μου το έδωσε η Αναστασία από το ginaikologies.blogspot.gr είναι ένα από τα αγαπημένα μου blog που το ανακάλυψα τώρα τελευταία μιας και είναι καινούργια στην γειτονία τον beautyblogger την ευχαριστώ πολύ λοιπόν για αυτό και με την σειρά μου θα το δώσω σε αυτα τα blogs που ξεκινάνε τωρα και προσπαθούν όπως και εγώ.


Επίσης η αγαπημένη Ελένη από το rebeautyourself.blogspot.gr μου έδωσε και αυτή το παραπάνω βραβείο όπως ακόμα και αλλά 2 και την υπερευχαριστώ,ο κανόνας είναι να αναρτήσω την εικόνα του βραβείου και να απαντήσω στην ερώτηση πως ξεκίνησα το blog μου και επίσης και αυτό να το δώσω σε άλλα blogs.

Λοιπόν λίγα λόγια για το Blog μου κλείνει περίπου 2 μήνες είναι ένα εγχείρημα που το ξεκίνησα με αγάπη και θέλω να δώσω όλοι την προσοχή που του χρειαζεται και να το κάνω ένα χώρο εκφράσεις και ενημερώσεις τόσο για μένα αλλά όσο και για της φίλες μου που τα διαβάζουν.

Αυτά από μένα ξέρω είναι τεράστιο το post αλλά ήταν σημαντικό να το κάνω και να ευχαριστήσω όπως και να δώσω και εγώ τα βραβεία στα blogs που θεωρώ σημαντικά και αξιόλογα, παραπάνω σας έχω βάλει τα link και αν εχετε όρεξη περαστέ μια βόλτα να τα δείτε ποιο αναλυτικά είμαι σίγουρη ότι θα σας αρέσουν.

φιλάκια κούκλες μου.

4 σχόλια:

  1. σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο με έκανε χαρούμενη μιας και είναι το πρώτο για το blog μου!!! Μιας και πολύ καινούργια στον κόσμο του bloggin δεν είμαι και πολύ σίγουρη τι πρεπει να κάνω με αυτό-υποθέτω από ανάλογα ποστ πως πρεπει να το ανταποδώσω σε αγαπημένα blog (?)- ..ελπίζω να υποθέτω σωστά!:D Καλή συνέχεια λοιπόν με την όμορφη προσπάθεια σου!:)
    xxx

    http://bebeautyfullgr.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου κοριτσακι μου,ναι αποφάσισα να δώσω αυτό το βραβείο σε blogs που ξεκινάνε τώρα σαν και εμένα, τώρα εσύ είσαι ελεύθερη στο να επιλέξεις που θα τα χαρίσεις. Σ'Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια,και η δικιά σου προσπάθεια είναι πολύ καλή σου εύχομαι τα καλύτερα.
    πολλα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanx again και για τις σχετικες πληροφοριες με το τι κανω να μαθαινω σιγα σιγα! :D :*

      Διαγραφή
  3. Sou xarisa k egw vraveiakia!!!:) http://morenasbeauty.blogspot.gr/2012/11/blog-awards.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή