Σελίδες

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Review:Λαδάκι Σώματος-Μαλλιών Le petit marsaeillais.

Χαιρετάω τα όμορφα beautyκοριτσάκια μου.
O μήνας εχει 2/9 και αυτο παει να πει οτι αφήσαμε πισω έστω ημερολογιακά το καλοκαιράκι και μπαίνουμε στον χειμώνα σιγά-σιγά αν και αισθανόμαστε ακομα τον καυτό Αύγουστο,ετσι και εγω μεσα σε ενα κλίμα οργανώσεις βρηκα τον ελεύθερο χρόνο που έψαχνα και επέστρεψα στης παλιές καλές συνηθειες που τοσο πολυ μου λειψαν αλλα μην πω αλλα καλύτερα θα τα δούμε ολα απο εδώ και πέρα.

Το σημερινό μου post εχει να κανει με ενα προϊόν περιποίησης για το σώμα αλλα και τα μαλλιά,
σίγουρα όλες θα το εχει πάρει κάπου το μάτι σας ,εγω το συγκεκριμένο το ειχα χρησιμοποιηση ξανα στο παρελθόν και το ειχα ψιλοξεχασει με βοήθησε να το θυμηθώ η Αρτεμης απο το κανάλι της και το video της ''Αγαπημένα των διακοπών''
http://youtu.be/k5UECw6YMAc
έτσι πήγα μια επίσκεψη στο Super Market για να το αγοράσω,η τιμή που είχε ποιο παλιά απο οτι θυμάμαι ηταν περίπου (4,50-5,00 euro),αλλα προς μεγάλη μου έκπληξη το προϊόν ηταν σε προσφορά και η τωρινή του τιμή (2,50euro),γιαυτό τρέξτε όσες θέλετε να το αποκτήσετε.
Λίγα Λόγια για το Προϊόν:
Είναι κατασκευασμενο απο την Γαλλική Εταιρία ''Le petit marseillais'' ποιο συγκεκριμένα η ταμπελίτσα του προϊόντος αναγράφη.
''Μη λιπαρό λάδι σε σπρέι: Η συνταγή της φύσης για ενυδατωμένη και απαλή επιδερμίδα με ενα μοναδικό συνδυασμό,βουτύρου καριτε για θρέψη και ενυδάτωση σε βάθος,γλυκό αμύγδαλο για ελαστικότητα,και έλαιο αργκάν για μεταξένια απαλότητα. Απορροφάται αμέσως.''
Ειναι ενα απο τα προϊόντα που πραγματικά αυτο που λεει το κάνει κατα γραμμα δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας ητε σε βρεγμένο ή στεγνό δέρμα,στο μονο που αφηνει μια ελαφριά ειναι στο θέμα τον μαλλιων που το εχω δοκιμάσει και δεν μου άρεσε,οσο άφορα την μυρωδιά του ειναι ένας συνδυασμός απο πολυ βούτυρο καριτε αλλα και πούδρας, πάντως οτι και να ειναι ο συνδυασμός το σίγουρο ειναι οτι μένει για ώρες στο δέρμα μου και μυρίζει ΥΠΕΡΟΧΑ!

Αυτά ειχα να σας πω,ειναι ενα απο τα πολυ ωραία λάδια σώματος που εχω δοκιμάσει και ειμαι πολυ ευχαριστημενη τοσο γιατι ενυδατώνει την επιδερμίδα μου αλλα και για το υπέροχο άρωμα του.
Επειδή δεν μπορώ να σας πω απο εδω, σε ποιο Super Market το προμηθευτικά στην προσφορά που σας είπα ποιο πριν μπορείτε να μου στείλετε email ή να αφήσετε μηνυματακι,και εγω θα σας ενημερώσω με μεγάλη μου χαρά.

Σας φιλώ γλυκά!

13 σχόλια:

  1. aaaa... έχω δει την προσφορά αλλά είχα ξεχάσει αυτό το προϊόν. το έχω βάλει και εγώ στο μάτι και θα πάω σίγουρα να το πάρω! ευχαριστώ πολύ :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγω κατα τυχει το ειδα αλλα ενιωσα πολλυ τυχερη που την πετυχα την προσφορα ,χαιρομαι πολυ που βοηθησα,φιλακια πολλα.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Μαριαννα μου ειναι η τελεια τιμη,ειδικα για ενα τετοιο προιον,προλαβετο!
      φιλακια :*

      Διαγραφή
  3. Πολυ καλή τιμή για ενα πολύ ωραιο και μοσχοβολιστό λαδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα μοσχοβολιστο λαδακι νομίζω το περιεγραψες ακριβώς,φιλακια.

      Διαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρον προϊόν..
    Θα αναζητήσω την προσφορά :D
    Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για το review <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλω πολυ αλεξαδρα μου γλυκια,ευχομαι να την προλαβεις την προσφορα.φιλια πολλα.

      Διαγραφή
  5. Μου αρέσει πάρα πολύ το αρωμα του!!!
    Εχεις βραβειάκι
    http://dorasbeautynews.blogspot.gr/2013/09/blog-post_7.html
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω ξαναπαρει το συγκεκριμενο βραβειακι,σε ευχαριστω παρα παρα πολυ.
      φιλακια γλυκια μου.

      Διαγραφή
  6. Τέλειο άρωμα όντως!

    http://www.youfairyland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή