Σελίδες

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Σκιές Ματιών Wat & Dry Sparkler For Eyes.(Erre Due).

Κοριτσάκια μου,τι κάνετε;
 Πιστεύω να ειστε όλες καλά και κούκλες όπως πάντα, 
πέρασε λίγος καιρός από την τελευταία μου ανάρτηση αλλά είχα αρκετές δουλειές και ελάχιστο χρόνο ώστε να σας τον αφιερώσω αλλά όταν υπάρχει θέληση πάντα υπάρχει και τρόπος.
Θα σας μιλήσω για 2 προϊόντα ίδιας κατηγορίας αλλά με διαφορά χρώματος,ποιο συγκεκριμένα 2 σκιές ματιών που έχουν κάνει την διαφορά στο βραδινό μου μακιγιαζ της συγκεκριμένες της κέρδισα σε έναν διαγωνισμο που συμμετείχα της εταιρίας
 Erre Due.

493:Glitter Σκιά με χρυσή-μπεζ απόχρωση.
494:Glitter Σκιά με κόκκινη-μαύρη απόχρωση.


Η συσκευασια περιέχει 2gr,
και έχει το κλασικό σχέδιο που χρησιμοποιείτε σε μονή eyeshadow σκιά.


Κατά την δική μου γνώμη πάντα της δοκίμασα και της 2 κυρίως σε βραδινές εξόδους μου και πήρα αρκετά κοπλιμέντα, έχουν πολυ ωραία satine αίσθηση και γράφουν απίστευτα δυνατά με ελάχιστο άγγιγμα, επισης της τοποθέτησα χωρις την χρηση βάσης στα μάτια μου, και έμεινα αρκετά ικανοποιημένη με την διάρκεια τούς, άλλο ένα θετικό είναι οτι μετά την τοποθέτηση αντί να γεμίσω όπως συνήθως υπολειματα κάτω από την επιφανεια του ματιών μου απο την σκιά με glitter, προς μεγάλης μου έκπληξης δεν υπήρχε τίποτα.

Αυτά απο μένα κοριτσουδια μου, είμαι λίγο βιαστική αλλά και συνάμα χαρούμενη που έγραψα ξανά, έχω ετοιμάσει makeup tutorial και με της 2 αποχρώσεις και πολυ σύντομα θα τα ανεβάσω έτσι ωστε να έχουμε μια ποιο ολοκληρωμένη άποψη, τώρα όσο αφορά την τιμή δυστυχώς δεν την ξέρω αλλά για όποια ενδιαφέρετε μπορεί να μου αφήσει σχόλιο ή email και θα κάνω την απαραίτητη έρευνα.

Πολλα Φιλακια αγάπες!!!

45 σχόλια:

  1. έχω όλα τα χρώματα και κάποια τα έχω και 2 3 φορές-γιατί είμαι τόσο ξεχασιάρα,και εμε΄να μου έχουν κάνει πολλά κοπλιμέντα,είναι απίστευτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πυστευω γιατι το ιδιο ξεχασιάρα ειμαι και εγω ενθουσιάζομαι αγοράζω κατι και υστερα σπιτι ανακαλύπτω οτι το εχω ειδι, νομίζω οτι ειναι απο τησ καλύτερες σκιές τησ σειράς.

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πολύ η δεύτερη! Αν σε ενδιαφέρει κάνουμε ένα διαγωνισμό με παλέτα σκιών Estee Lauder στο blog μας :) Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βασιλική γεια σου και πάλι, εγώ χρησιμοποιώ την 493 την χρυσο-μπεζ εδώ και πολύ πολύ καιρό, μάλιστα αν βάλεις λίγη ποσότητα (ένα πέρασμα μόνο) σε πρωινό μακιγιάζ, είναι πολύ διακριτική και φωτίζει πολύ ωραία τα μάτια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ναι ειναι πολυ ωραια μου αρεσει να την χρησιμοποιο και στην μπροστινή κονχη του ματιου οσο και στο τοξο κατω απο το φρυδι ειναι φανταστικη η γυαλάδα που δινει, ωραία ιδεα δεν ετυχε να την δοκιμάσω πρωι αλλα ακουγεται πολυ ενδιαφέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η σκουρη κοκκινη έχει πολύ ενδιαφέρον!!! σε ακολουθώ πλέον!!!
    http://beautyandfashiondowntown.blogspot.gr/
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ για το σχολιο σου,ναι ειναι πολυ ενδιαφέρουσα αν και ειναι κρίμα γιατι δν μπορεί να φορεθεί καλοκαιράκι.
      Φιλακια πολλα.

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ εδώ και στο facebook..αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά στα δικά μου..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ πολυ είμαι ποια μέλος στο Blog σου.
      Φιλακια.

      Διαγραφή
  7. ti timi eixane oi skioules? fainontai panemorfes!

    http://cocorosiebeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H Συγκεκριμενες ειναι απο ενα πακετο δωρου που ειχα κερδισει τα χριστουγεννα αλλα μια μικρη ερευνα που εκανα εχουν περιπου 13-14ευρο.
      Σε φιλώ γλυκιά μου.

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραίο το blog σου!!Έγινα μέλος!!!Αν θες γίνε και εσύ!! http://glitter1990.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω πολυ κοριτσακι μου,εγινα και εγω μελοσ στο δικο σου καλη μας αρχηηηη.

      Διαγραφή
  9. your blog is nice)loves it)

    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Love these colours! I want to see how they look on! I came across your blog and am your newest follower. I would love if you’d visit me at : the daily savant : and (if you like) follow with GFC and Blog Lovin'!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχο το blog σου! Γράφτηκα να ενημερώνομαι!
    Είμαι νέα στο χώρο των bloggers έχω ένα με μόδα, ακούμε καλές κριτικές θέλεις να ρίξεις μια ματιά; Ευχαριστώ
    http://chicates.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου σ'ευχαριστω παρα πολυ,οτι εγινα μελος στο blog σου και δειχνει πολυ ενδιαφερων,τα λεμε.

      Διαγραφή
  12. wow εξαιρετική απόδοση χρωμάτων! :)
    http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι efi μου εχουν καταπληκτικη αποδοση χρωματος ακομα και χωρις βαση απο πριν,συντομα θα κανω και αναλυτικο makeup για ποιο ολοκληρομενη αποψη.
      σε φιλω.

      Διαγραφή
  13. Μ αρέσουν πολυ τα συγκεκριμένα χρώματα!!!Ακολουθω το blog σου,αν θες κανε μια επίσκεψη και στο δικό μου, thanx!www.allurelab.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστω παρα πολυ γλυκια μου,μολις εγινα μελος στο blog σου.
      φιλακια.

      Διαγραφή
  14. Nice colors!! thank you so much for your visit! I follow you with GFC and Bloglovin!
    Have a nice day! and my like in bloglovin for you too!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Good colors ;)
    I really love your blog <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. pretty shades;)X



    http://throughartrelatedtofashion.blogspot.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς σε βρήκα Βασιλική μου!Πολυ όμορφο το blog σου!!Εχεις βραβειάκι απο εμένα περνα απο το blog μου να το παραλάβεις!!Φιλακιαα!
    http://beautyrosetips.blogspot.gr/2013/05/blog-post_14.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως ηρθεσ φραουλιτσα!,σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια αλλα και για το βραβειο σου λογο το οτι ειχα αρκετο καιρο να μπω στο blog μου το παρελαβα τωρα,και εγινα και μελος στο blog σου.
      φιλακια

      Διαγραφή
  18. Πολυ ωραιο το blog σου.
    anthoulasbeauty.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω παρα πολυ ανθη μουνα εισαι καλα,ωραιο blog οτι εγινα μελος του.
      φιλακια.

      Διαγραφή
  19. Hey my dear! you have a wonderful blog with great pictures! would you like to follow eachother? let me know by a comment on my blog :)

    xoxo♥

    http://xamysdiary.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hello I was very glad I joined, and thanks for your kind words I became State in yours.
    χχχχχχ
    basilikh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Great colours! I followed you with GFC and Blog Lovin. Hope you can follow back!

    : signe
    : the daily savant :
    : the daily savant : Blog Lovin

    PS~ I have a giveaway going on now!

    ΑπάντησηΔιαγραφή