Σελίδες

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

EyesMake-up Tutorial.

Γεια σας κοριτσάκια μου,τι κάνετε;
Make-up tutorial στο σημερινό post ένα make-up μισό λέγοντας μισό καταλαβαίνουμε όπως λέει και ο τίτλος ότι είναι για τα ματιά μας μόνο, επισης θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν είναι δικιά μου φωτογραφία αλλά το έχω κάνει άπειρες φορές και είναι από τα πολύ αγαπημένα μου και ότι τα προϊόντα που χρησιμοποιώ είναι ακριβώς αυτά που σας παρουσιάζω , αυτό λοιπόν ήταν κάτι που σκεφτόμουν πολύ καιρό να κάνω και ήθελα να βρω έναν τρόπο ώστε να είναι κατανοητό διότι εγώ δεν έχω μπει ακόμα στην δύσκολη διαδικασία να κάνω κάποιο video tutorial  γιατί πραγματικά είναι μια δύσκολη απόφαση και νομίζω ότι διστάζω ακόμη να το επιχειρήσω αν και ζηλεύω με την καλή έννοια πάντα τα κορίτσια που κάνουν τέτοια video και πιστεύω να πάρω και εγώ αυτή την απόφαση σύντομα. Αλλα μην πολυλογώ άλλο παρακάτω θα δείτε ένα eyesmake-up που μου αρέσει πολύ για ποιο απογευματοβραδινές εξόδους ακόμα και καλοκαίρι το τιμούσα δεόντως ιδιαίτερα της μέρες που δεν είχα όρεξη να μακιγιαριστώ αλλά ήθελα να βγω είναι πολύ γρήγορο και πασπαρτού με όλα τα ρούχα και με όσες φορές το έκανα με έβγαλε ασπροπρόσωπη, βέβαια το συγκεκριμένο είναι για κορίτσια μελαχρινά και καστανά όπως είμαι και εγώ αλλά έχω την εντύπωση ότι θα πηγαίνει και στης άλλες αποχρωσεις το ίδιο ωραία.

 Make-up πάμε να το δούμε ποιο αναλυτικά:
Χρησιμοποίησα ως βάση το primer σε κρεμ απόχρωση ύστερα πέρασα σε όλο το κινητό βλέφαρο την perle ασημί σκιά έως και το τόξο του φρυδιού αλλά και μπροστά στην κογχη του ματιού, μετά σειρά είχε η παλέτα με της 3 καφέ αποχρωσεις οπού πέρασα το πινέλο μου και στης 3 αλλά περισσότερο στην ποιο σκούρα καφέ και την χρησιμοποίησα ακριβώς πάνω στο κόκαλο του βλεφάρου για να δημιουργήσω βάθος στο βλέμμα μου να σημειώσω ότι θέλει πολύ καλό δούλεμα με ένα πινέλο για blending για να αναμιχθούν τα χρώματα για ομοιογένεια, στην συνέχεια κάνω την γραμμή του eyeliner αυτό εξαρτάται ανάλογα με το σχήμα του προσώπου σας αν θα την δημιουργήσετε ποιο λεπτή ή ποιο παχιά αλλά η γωνία της να είναι έντονη, τώρα σειρά έχει το μαύρο μολύβι σε όλη την υγρή γραμμή του ματιού και στην εξωτερική ακολουθώντας την γραμμή του liner, για το τέλος κρατάμε την μάσκαρα περνώντας αρκετές στρώσεις σε κάθε ματάκι μας.Α να μην ξεχάσω και να σχηματίσω τα φρύδια μου μερικές το κάνουν στο τέλος της διαδικασίας και μερικές πριν ξεκινήσουν αυτό εξαρτάτε από εσάς και πως σας βολεύει.

Τα προϊόντα λοιπόν που χρησιμοποιώ είναι τα εξής:
1. Μολύβι φρυδιών sephora σε σκούρα καστανή απόχρωση (No3) 7,10€.
2. Μάσκαρα Maybellin colossal volum express cat eyes waterproof  16,00€.
3. Μολύβι ματιών Mac black smolder eye kohl (A30) 13,00€.
4. Παλέτα με σκιές από La femme quod eyeshadow pallete (shade 05) 3,50€.
5. Wet n wild mega eyes crem eyeliner 3,48€.
6. Jordana eye primer/base 1.54€.
7. L'oreal color appeal single eye shadow (176 turquoise simmer).

Αυτή ήταν μια πρόταση για ένα make-up για όλες της ώρες σε σκούρες αποχρωσεις του καφέ και του ασημί- Περλ με έντονο eyeliner ,κατά την γνώμη μου πάντα, το θεωρώ ένα από το ποιο αγαπημένα μου και αν με συναντήσετε βράδυ σε κάποια έξοδο μου να ειστε σίγουρες πως θα το φοράω σίγουρα.

Ποια είναι η γνώμη μας για το συγκεκριμένο make-up tutorial; Θα το εντάσσεται σε μια νυχτερινή έξοδο σας;
 

5 σχόλια:

  1. αυτά είναι τα αγαπημένα μου χρώματα σκιών! Τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μένα τα αγαπάω γιατί μπορώ να τα φοράω με όλα τα outfit μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία ανάρτηση! Εγώ με το eyeliner δεν τα πάω καθόλου καλά! Ίσως φταίει το σχήμα των ματίων μου, που είναι κάπως καθοδικό. Προσπαθώ όμως :)
    Έγινα μέλος του blog σου!

    http://everygirlsnotebook.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρακι μου και εγώ τα ίδια προσπαθώ να βελτιωθώ χρησιμοποιώντας eyeliner σε μορφή στυλο και ακουμπάω κάπου το χέρι μου για να έχει μεγαλύτερη σταθερότητα. επίσης κάνω την γραμμη του ματιού μου με το eyeliner και βάζω μάσκαρα και ύστερα κάνω την γωνία με βοηθάει ποιο πολυ να δω αν μου πηγαίνει και αν την έκανα ίσια περίεργος τρόπος αλλά με βγάζει ασπροπρόσωπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή