Σελίδες

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

REVIEW --> Loreal extraordinary oil.

                      


Κοριτσάκια μου,τι κάνετε εγώ είμαι καλά αν και λίγο πουά στο δέρμα γιατί σήμερα έκανα χαλαουα στα χέρια μου και είμαι όπως καταλαβαίνεται ακόμα μελανιασμένη αλλά πολύ ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα αλλά περί αποτρίχωσης και της μεθόδους σε επόμενο post μου. 
Στο σημερινό review είπα να σας παρουσιάσω ένα προϊόν που έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και το δοκίμασα και εγώ η ίδια μιλάω όπως καταλαβαίνεται για το νέο extraordinary oil της Loreal paris    ακούγοντας και εγώ γιαυτό το προϊόν αποφάσισα να το αγοράσω 
και έτσι έγινε πήγα στο κοντινότερο super market και το προμηθεύτηκα και τα θετικά άρχισαν να εμφανίζονται πρώτο θετικό η τιμή του 9.99e και το δεύτερο θετικό η προσφορά του 1+1 δώρο, το λαδάκι αυτό λοιπόν βγαίνει για 2 περιπτώσεις όπως και η συσκευασίες μια με κόκκινη αντλία και μια με κίτρινη, αλλά ας τα δούμε ποιο αναλυτικά.



 Το ELVIVE Extraordinary oil είναι η κίτρινη αντλία είναι ένα προϊόν όπου στην σύνθεση του περιέχει 6 έλαια που ευθύνονται για την εντατική θρέψη της ίνας της τρίχας την φωτεινότητας και την προστασία κατά της καθημερινής καταπόνησης τον μαλλιών από την θερμότητα πολύ σημαντικό μη-λιπαρό ακόμα και εφαρμογή στην ρίζα έχει επίσης προστασία κατά των ηλιακών ακτίνων. Ταιριάζει σε κάθε τύπο μαλλιών χαρίζοντας λάμψη και ζωντάνια χωρίς να βαραίνει.



To Extraordinary oil με την κόκκινη αντλία είναι για βαμμενα μαλλιά ή με ανταυγειες οπού και αυτό προστατεύει καθημερινά από την ηλιακή προστασία,την ρύπανση και την θερμότητα όπως και από τα  επαναλαμβανόμενα λουσίματα κρατάει τα μαλλιά μας φωτεινά και υγιεί δίνοντας λάμψη και διατηρώντας το χρώμα μας ποιο ζωντανό.



ΧΡΗΣΕΙΣ
  • Περιποίηση και ενυδάτωση τον ταλαιπωρημένων μαλλιών μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μάσκα μαλλιών μια φορά την εβδομάδα να τα περάσετε με το λαδάκι τα βρεγμένα μαλλιά σας σε όλο το μήκος τους να τα αφήσετε 20 λεπτά μέσα σε μια πετσετούλα και ύστερα πολύ καλό λούσιμο.
  • Πριν από την βαφή τον μαλλιών για να τα προετοιμάσει για την εφαρμογή της βαφής και να αποφύγετε την ξηρότητα και το σπάσιμο της τρίχας.
  • Πριν από το λούσιμο για να τα κάνετε ποιο λεία και να προστατεύσετε την φυσική τους μεμβράνη.
  • Μέτα το λούσιμο για την αποφυγή του φριζαρίσματος και την προστασία από την θερμότητα και το sryling.



Η γνώμη μου είναι οτι πρόκειται για ένα απο τα πολύ καλά έλαια μαλλιών που εχω δοκιμάσει και το καλό είναι οτι αυτά που υπόσχεται τα κάνει το εχω δοκιμάσει στης περισσότερες απο  της παραπάνω φάσεις και είδα αρκετή διαφορά και αποτελεσματικότητα και το καλό για μένα είναι ότι είναι
 μη-λιπαρό δεν αντέχω τα προϊόντα που ακόμα και με μια σταγόνα σου λαδώνουν τα μαλλιά και χρειάζεσαι ξανά λούσιμο με τίποτα αυτό είναι κάτι που το συγκεκριμένο προϊόν δεν το κάνει 100% να σημειώσω ότι δεν αντιπροσωπεύω καμια εταιρία απλά καταθέτω την γνώμη μου και το προϊόν αγοράστηκε με δικά μου χρήματα.

Εσείς ειστε υπέρ ή κατά τον ελαίων; έχετε δοκιμάσει κανένα τελευταία;
φιλιά πολλά.
                              ΧΧΧΧΧ
                                            

2 σχόλια:

  1. Παρα πολυ καλο το post σου!!

    Αν θες περνα και μια βολτα απο το δικο μου!!

    Ελενη by http://rebeautyourself.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eυχαριστω πολυ γλυκια μου,να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή