Σελίδες

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2012

Καλή μας Αρχή....

   Γεια σας,γεια σας από ότι μάλλον θα έχετε καταλάβει αυτό είναι ένα καινούργιο blog και ποιο συγκεκριμένα το δικό μου blog και ναι είμαι πολύ μα πολύ χαρούμενη γιαυτό, γιατί είναι κάτι που ήθελα να πραγματοποιήσω εδώ και πολύ καιρό αλλά δίσταζα γιατί όσο να πεις δεν είναι και εύκολη απόφαση, θα πρέπει να αντιμετωπίσεις πολλά και καλά ας είναι αλλά είναι και κακά αλλά θα προσπαθήσω να ακούω μόνο τα θετικά.
   Λοιπόν επειδή μάλλον από την πρώτα κιόλας αναρτήσει καταλάβατε πόσο πολυλογού είμαι, και πόσα πράγματα έχουμε να πούμε , θα ήθελα πολύ να γίνεται μέλοι και να μπορείτε να παρακολουθείτε και να συζητάμε όλα τα θεματάκια που θα postaro και αυτό είναι πολύ εύκολο να γίνει  πάνω -πάνω έχω ένα μπλε κουμπάκι που λέει ''γίνε μέλος αυτού του ιστιότοπου'' πατώντας το σας βγάζει ένα παραθυράκι που λέει ''παρακολούθηση του ιστιότοπου '' το πατάτε και αυτό είναι ήσαστε ποια μέλος του blog μου,που το ονοματάκι που του έδωσα παραπέμπει ακριβώς σε αυτό που λέει έναν κόσμο με μυστικά ομορφιάς όπου θα παρελάσουν θέματα που θα αφορούν κυρίως την γυναικεία ομορφιά (μακιγιάζ, μαλλιά, μόδα, γυναικολογικά προβλήματα, φροντίδα της επιδερμίδας κ.λ.π). 
    Ελπίζω και εύχομαι να βρεθούν κορίτσια αλλά και γυναίκες που έχουν την ίδια διάθεση και αγάπη με μένα να μοιραστούμε γνώσεις και γνώμες δεν είμαι επαγγελματίας αλλά σας υπόσχομαι ότι θα προσπαθήσω να κάνω το καλύτερο για τις blogers moy.

                                                                 Πολλά kisses.


                                                     

2 σχόλια: