Σελίδες

Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Review AUSSIE 3 minute miracle reconstructor.

Αγαπημένες μου,τι κάνετε;
Το σημερινό post αφορά ενα μικρούλη review για ενα προϊόν απο την πολυ γνωστή ποια εταιρία περιποίησης μαλλιών AUSSIE,πριν απο αρκετό καιρό λοιπόν έλαβα ενα απο τα προϊόντα της σειράς νομίζω το best seller της, την Aussie 3 minute miracle reconstructor για να το δοκιμάσω και να πω την ειλικρινη μου άποψη, μπορώ να πω οτι χάρηκα πάρα πολυ γιατι ήθελα πολυ να την δοκιμάσω μιας και εχω ακούσει τα καλύτερα λόγια και απο Ελληνίδες αλλά και απο ξένες blogger-youtubers, και τους ευχαριστω για την ευκαιρία που μου έδωσαν αλλά πριν ξεκινήσω το review, καλό θα ήταν να μάθουμε λίγες πληροφορίες για την εταιρία αλλά και για τα προϊόντα τους.

Η εταιρία Aussie hairs εχει την έδρα του στην αυστραλια γι'αυτο και εχει και σαν λογότυπο πάνω στης cute συσκευασίες της το ανάγλυφο καγκουρό,οι πολλές τα γνωρίζαμε απο το εξωτερικό μιας και δεν υπήρχαν στην Ελλάδα μέχρι προτινος βέβαια γιατι πέρυσι έκαναν την εμφάνιση τούς στα ράφια γνωστού καταστήματος και έκαναν πολλες γυναίκες χαρούμενες,στην συλλογή υπάρχουν 11 προϊόντα τόσο για φροντίδα αλλα και για styling,στην σύνθεση τούς περιέχουν εκχυλίσματα απο έλαιο αυστραλιανής jojoba, έλαιο αβοκάντο και μέντα αλλά το ποιο μεγάλο πλεονέκτημα τους εκτός απο την κατάπληκτη τους δράση βέβαια είναι το άρωμα της τσιχλόφουσκας που θα σας μένει αξέχαστο.
Και ιδού και το best seller της σειράς όπως αποκαλείτε απο πολλους και κατά την γνώμη μου οχι και αδίκως η 3 minute miracle είναι η καλύτερη μάσκα που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής,να μου αρέσει  για την τέλεια και τόσο χρηστική συσκευασια χωρις καπάκι ,για το υπέροχο άρωμα της,η για την τόσο πλούσια σύσταση της που μόλις την ξεπλενης καταλαβαίνεις ήδη την διαφορά στα μαλλιά σου τόσο απο το πόσο ανάλαφρα είναι αλλά και απο την πολυ απαλή υφή τους, επίσης κατι ακόμα που παρατήρησα ειναι οτι ακόμα και να περάσουν 3-4 μέρες το άρωμα μένει ακόμα πάνω τους λες και λούστηκα χθες!

Αυτά απο μένα θα ήθελα να πω οτι το συγκεκριμένο προϊόν αλλά και όλοι την σειρά ''take the heat'' θα τα βρείτε αποκλειστικά και μόνο στα Hondo's Center, ίσως η τιμή τους(3 minute miracle-8,99euro) να ειναι λίγο ποιο ακριβή απο κάποια, αλλά αξίζουν και το τελευταίο euro και σας διαβεβαιώνω οτι δεν θα το μετανιώσετε στιγμή,και το προτεινω ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΧΤΑ!

Πολλα φιλιά κούκλες μου.


8 σχόλια:

  1. πολυ ωραίο post , ενδιαφέρον αλλα λίγο τσιμπημενο προϊόν , ίσως το δοκιμάσω , καλη χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δοκίμασα κάποια άλλη μάσκα της εταιρείας αλλά δεν ενθουσιάστηκα κιόλας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nina:Σ'ευχαριστω πολυ,ναι ισως ειναι λιγο τσιμπημενο σε τιμη αλλα κανει αρκετα καλη δουλεια βεβαια κατα την γνωμη μου παντα και παντα για τα δικα μου μαλλια οπου και την χρησιμοποιησα.


    Δεσποινα: Καλη Χρονια και σε σενα γλυκια μου με υγεια πανω απ'ολα και ευτυχια.



    Zoe:Να σου πω οτι ηλικρινα δεν εχω δοκιμασει αλλο προιον απο την συγκεκριμενη μαρκα αλλα αν δεν ειχα την τυχη να μου την στειλουν συγουρα θα την αγοραζα την συγκεκριμενη γιατι ειχα ακουσει πολυ καλα λογια αλλα θα αγορασω το σαμπουαν οπωσ και ενα ακομα προιον για προστασια απο την θερμοτητα,τωρα να αγορασω αλλη μασκα εφοσον μου αρεσει πολυ αυτη λιγο δυσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την είχα αγοράσει τη συγκεκριμένη μάσκα,και για να είμαι ειλικρινής αν κι έχει φανταστική μυρωδιά τη βρίσκω υπερβολικά ακριβή για το μέγεθός της.Κάνει καλή δουλειά(όχι κάτι που δεν έχω ξαναδει) αλλά εμένα μου τελειώσε γρήγορα!Πολύ καλό είναι το σπρέι κατά της θερμότητας!
    http://ohmymirrormirror.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. J ναι ειναι λιγο ακριβουλα και τελειωνει σχετικα γρηγορα αλλα πραγματικα δεν μπορω να αντισταθω στην μυρωδια της τσιχλοφουσκας αλλα κατα την γνωμη μου εχει πολυ ικανοποιητικα αποτελεσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. την έχω δοκιμάσει και είναι σούπερ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. den exw xrisimopoiisei to sugkekrimeno...alla to 3minute miracle deep conditioner moist stin mwv suskeuasia!
    to kalutero olwn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή