Σελίδες

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Christmas Nail Art at Home.

Αγαπημένα μου κοριτσάκια; τι κάνετε; 
Πιστεύω να ειστε όλες καλά και όλες χαμογελαστές και όμορφες.Όπως είχα πει και σε προηγούμενο post μου, αυτό τον καιρό μιας και διανυουμε γιορτινές μέρες αποφάσισα να κάνω μια σειρά από αναρτήσεις που να της αφορούν, έτσι η πρώτη αναρτήσει ήταν τα ''Γιορτινά Χτενίσματα'' όπου μπορείτε να τα δείτε εδώ:http://beautylandsecrets.blogspot.gr/2012/12/revegion.html.,η δεύτερη αποφάσισα να είναι ένα θέμα για τα νυχάκια μας και τη σχέδια μπορουμε να κάνουμε που να είναι και ολίγων τι γιορτινά αλλά και να μπορουμε να τα κάνουμε μόνες μας στο σπίτι με με υλικά που έχουμε και μπορουμε να τα χρησιμοποιήσουμε π.χ μια οδοντογλυφίδα τα σχέδια παρακάτω είναι η δική μου πρόταση με μοντέλα την μαμά μου,την αδελφή μου και την κολλητή μου,τα προϊόντα που χρησιμοποίησα δεν τα δείχνω αλλά αν κάποια θέλει συγκεκριμένο νούμερο από κάποιο βερνίκι μπορεί να αφήσει σχόλιο με την απορια της και θα της απαντήσω αμέσως, επίσης κάτι ακόμα που θα δείτε ότι χρησιμοποίησα είναι τα διακοσμητικά για τα νύχια (φιογκάκι, πεταλουδίτσα,στρασάκια) τα συγκεκριμένα τα έχω αγοράσει από το ebay είχα κάνει την παραγγελια πριν 2 μήνες περίπου και μου ήρθανε πρόσφατα και είπα να τα δοκιμάσω παρακάτω θα βάλω link από τον προμηθευτή που τα αγόρασα εγώ αλλά αν δεν θέλετε να μπλεχτείτε με ebay και αγορές από internet  μπορείτε πολυ εύκολα να κάνετε μια βόλτα σε μαγαζιά που έχουν προϊόντα για μανικιούρ ή ακόμα στην στοά στο μοναστηράκι δίπλα από τον ηλεκτρικό υπάρχουν πολλα μαγαζάκια που πουλάνε διάφορα διακοσμητικά και ίσως βρείτε κάτι που να σας κάνει, αλλά μην πολυλογώ άλλο,η εντυπώσεις δικές σας.
Αυτές ήταν η 8 προτάσεις μου για ένα εορταστικό μανικιούρ όπως θα παρατηρήσατε εχω χρησιμοποιήσει πολυ κόκκινο και μαύρο αλλά και 2 σε γαλλικό σχέδιο, είναι γιατι αυτές η αποχρωσεις με πάνε πολυ σε γιορτές και μου φτιάχνουν την διάθεση κάτι αλλο που θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ειναι οτι δεν εξασκώ αυτο το επάγγελμα ούτε εχω καμια σχέση απλά μου αρέσει πολυ και ασχολούμαι σε επίπεδο οικογενειακό(μαμά, αδελφούλα, φίλες) και βέβαια και σε μένα την ίδια, επισης θεωρώ οτι μια γυναίκα πρέπει να εχει πάντα περιποιημενα νυχάκια ακόμα και αν δεν εχει την δυνατότητα να τα περιποιείται κάποια ειδικός στο επάγγελμα(βέβαια αν υπάρχουν χρήματα καλό θα ήταν και η περιποίηση απο ειδικό) να τα περιποιείται μόνη στο σπίτι της με ελάχιστα χρήματα.

Link Ebay: 



Σας φιλώ κούκλες μου για οτιδήποτε διευκρίνηση ή απορια περιμένω σχόλια.
XXX.
                   
                     

8 σχόλια:

  1. Καλημέρα!πολύ ωραίες προτάσεις! Προτιμώ το μαύρο τον χειμώνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω πολυ κατερινα μου,και εγω να πω την αληθεια το μαυρο προτιμο αλλα μου αρεσει να δοκιμαζω και αλλα σχεδια στα νυχια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κι εγώ για τον χειμώνα προτιμώ τα σκούρα χρώματα. Αλλά για τις γιορτές θέλω κόκκινο και χρυσό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είναι υπέροχα όλα!!! έπαθα πλάκα με τα φιογκάκια!!! τι τυχερές φίλες και οικογένεια!!! μπράβο σου, πολύ όμορφες προτάσεις!!! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ ομορφα! Δεν ασχολουμε πολυ με νυχια, αλλα οταν βλεπω εντυπωσιακα σχεδια, θελω και γω! Σ εχω κανει tag!

    makeupdrivesmecrazy.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. -Συμφωνώ μαζι σου gluko paramithenia μου.
    -Ευχαριστώ παρα πολυ evonita μου γλυκια,τα φιογκακια ειναι πολυ ευκολα να τα προμηθευτής και με ελάχιστα χρήματα να εχεις κατι εντυπωσιακό στα νυχια σου.
    -Anthoula Μου σε ευχαριστω παρα παρα πολυ και για το σχόλιο σου αλλα και για το tag σου το ετοιμάζω το post και θα το αναρτήσω σήμερα κιόλας.

    Πολλα φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. omorfa nyxiaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!eimai to neo soy melos!!!! :) check mine too... <3 <3 http://beauty-inpink.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστω πολυ ntinaki μου και για το σχολιο αλλα και για την εγγραφη σου,Χρονια Πολλα και καλα Χριστουγγενα με υγεια και ευτηχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή